Sunday, May 29, 2011

Aku & Sesat

Perihal aku dan sesat..


                             

boleh kate tiap kali aku pegi mane2 tempat yg byk jalan dan simpang2 knfm aku sesat....xkira la aku pena pegi situ sebelom2 2...ahahahhaha apa kan daya.... sbgai contoh dari taman medan uma abg aku nie nak pegi balek uitm jengka... tiap kali 2 la aku mintak mini map dr abg aku....suruh dia lukis siap..ahahha sampai ade 1 tahap aku mintak dia da xnak bagi....adoi....dia kate ai mintak lg.....baru ari2 tunjuk....

bukan dia sog je..mmbe aku yg len pon pasan gak....aku akan tny depa jalan lau aku seko2....n depa akan lukis gak....tp cam2 pon salu gak sesat xjumpe jalan 2...last2 aku kol la depa....

n atas sebab 2 la...aku nie da kene mark....knfm akan sesat lau jalan seko2... kdg2 pon kne bahan...redo saje la... siap kne perli lg...jumpe2 je ckap ko nak peta x???ahahhahaha

minggu nie je da 2x aku sesat....tym pegi n balek ukm....n satu lg tym gerak dr pj ke s.alam....org len setangah jam da sampai...tp aku 1.30 baru berjaya....2 pon siap kol berkali2....

No comments:

Post a Comment