Tuesday, April 26, 2011

ko dapat pe yg ko nak,,tp~~

1. pg td aku g keje sowg2 sbb office mate aku demam.....demam kalah men futsal barangkali tym ahad tu.....then sampai2 opiz bos ckp t folo dia....hadoi mmg malas la..tp aku ckp ye je.....xlame pas2 dia ckp nak jumpe client nak kutip utang....dia ckp ko ikot la sbb muke ko otai n ganaz....muke longkang pnye..zzzzz senyum je aku dgr....erm mmg dlu aku pena harap d muke otai tym sek2 dlu la...now da dapat cam nyesal lak....


2. aku harap gak t tym pektikel hope la xd keje sangat n xyah kua2 wat audit kat ofiz client...nak rehat2 je...n skali mmg tol2 dapat la....n seyes nyesal gila....bosan tahap tapir....jd tapir pon xbosan cam2....

3. ahad td GINGA fc join tonemen n ade ahli baru 2org.....so kne la cari jersi baru 4 tonemen ahad 2....sbb baju utk tonemen yg kat U.M tu cam besa cikit...de saiz m&l je...kami nak s!!..so order la baru dr bulan lepas sampai la sabtu malam 23.5.11 xdpt2 lg baju tue...panaz~~ then aku ngn emi sampai gi ke bangi amek baju tu...last2 mmg dapat saiz s yg kami harapkan...tp mlg nye saiz 2 hanye muat tuk budak2....adik emi yg darjah 2 pkai muat2 je...lg la kami yg berumur 23...

kesimpulannye: pk la dulu tol2 b4 harap sumting...nanti da dapat jgn nyesal lak....sbb ALLAH 2 maha mendengar permintaaan hamba2 nya....lebeh2 lg yg beramal soleh (+_+)

****sampai skg aku masih trauma sbb kalah tonemen 2...sampai isnin xg keje...down gila ble jage2 terpikir      nape la aku xscore open goal...lau x knfm layak....rase nak bersara je dr arena futsal~~help~~~****

3 comments:

  1. muke ni la yg taqi nk carik gaduh tu..

    ReplyDelete
  2. hahhaa...taw xpe...tp depan aku diam saje xnak ngaku

    ReplyDelete
  3. besare la sangat. dah la tak ajak!!

    ReplyDelete